Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Wednesday, December 03, 2008

Ugle ~ Owl

Min sønn, Magnus, skal i bursdag til en klassekamerat som blir 9 år. Han synes det er stor stas å gi bort kort som mamma har laget, pengegaven legger vi inni.

Denne gangen ville jeg prøve ut min nye QuicKutz Revolution die (REV-0138-S), en herlig ugle. Jeg klippet greina på frihånd, og 'hengte opp' en måne bak uglen.

* * * * *


My son, Magnus, is going to a class mate's birthday party tomorrow, he turnes 9. Magnus really likes to bring cards that I make, we put the money gift inside.

This time I wanted to try my new QuicKutz Revolution die (REV-0138-S), a great owl. I cut the branch freehand, and 'hung' a moon behind the owl.



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . REV-0138-S

11 comments:

Linda S. L said...

så utrolig morsomt kort!
herlig den ugla!
den må jeg tenke på gitt lol

va utrolig nydelig det rosa julekortet ditt også!! og den katten, sååå søt da :)

Line:) said...

åh så arti kort...ikke rart han syns det er stas å gi bort!

Torill said...

Denne ugla er bare så kjempekul!!!
Og kortet ditt ble jo helt supert!!
ha en flott onsdag!

Marianne said...

Et skikkelig stilig uglekort!! Jeg tipper at både giver og mottager er riktig fornøyde!!

Klem Marianne:)

Kortmanitove said...

Det var ei skikkelig søt ugle! Har sansen for disse undelige skapningene jeg også... Koselig når ungene setter pris på et flott kort da!
Klem fra Tove

Heidi said...

Så hærlig dette kortet var - og den ugla er jo bare helt topp. Nydelig ble dette Aud. Og der kom jeg på at Martine og Henrik har et par bursdager de skal i også snart så det er bare å finne fram til kortlaging ja!!!!

Ha en toppers dag

Klem fra
Heidi

Marit said...

Så herlig den ugla er :) Den står på ønskelisten min også

Catharina Norberg Skjørvold said...

Flott kort :) Skjønner godt at lille Magnus er stolt av mamman sin :)

Ulrika aka LillBlomman said...

Härligt! vad fint det blev med den nya dien!!! Blir lite sugen på att köpa den! Många kramar!

Anonymous said...

Kanonfint!
Det är så roligt att kika in här, finns alltid nåt nytt kul att se och låta sig inspireras av.
Ha en fin helg!

Audhild said...

Stilig kort. Den ugla var herlig.
Ønsker deg en god helg