Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Friday, July 11, 2008

Marihøne ~ Ladybug

Jeg vil bare vise hvordan jeg enkelt laget marihønen som jeg limte inni kortet til barnehagen.

I just want to show how I made the ladybug inside the card I made for the Kindergarten.


Jeg bruker en Spellbinder Nestsabillites die.

I use a Spellbinder Nestsabillites die.

Click on the pictures for a lager view.








7 comments:

Caroline said...

How clever!

ANGELO said...

Hei på deg, Aud!! Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!! Ferien er overstått for min del. Jeg tilbragte to uker i glohett Kroatia! Men jeg overlevde!! Kom hjem med ca. 30 myggstikk over hele meg. Hvorfor må myggstikk klø så utrolig mye mer når man selv er varm? Det var faktisk nesten bedre i Trøndelag da jeg var der en snartur i begynnelsen av juni. Det var finvær der også, men ikke sååå varmt og fuktig :)
Grunnen til at vi reiste til Kroatia er forresten at korpset til guttene mine hadde en jubileumstur dit, for det feirer 75 år i år! Så ungene spilte et par plasser der nede. Jeg er glad jeg bare var med som gruppeleder og ikke måtte spille selv. Det såg ut som en varm oppgave. Ungene slapp heldigvis å ha på seg uniformer, men til og med en T-skjorte var varmt der!

Vel, jeg skal ikke kjede deg for mye med skravlinga mi! Ha en super dag videre!

Klem, Kristin :)

Godelieve said...

How fun!! Looking great!

Maria said...

This is a great idea. Wonderful job on the card and lovely stamp. Hugs, Maria

eba said...

Så stilig marihøne! Takk for tipset! :D

Marianne said...

det der var jo genialt !!!

Alltid inspirerende å blas i bloggen din forøvrig !

Sarah said...

so cute! what a great idea for making a ladybug. My daughter just had her 2nd birthday and we did a "Ladybug Picnic." I will have to remember this idea when I go to scrapbook her party pics! (not for awhile, I am still behind in scrapbooking!)
ps - I found your site through Desiree's blog.