Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Wednesday, November 13, 2013

Lue med knapp ~ Hat with Button


Har endelig strikket en lue igjen, tykke pinner og Eskimo garn gjør at det går fort!
Jeg har fått laget meg et nytt merke for å sette på tingene jeg lager, syntes det var litt dumt at folk hadde mitt navn på klærne sine, så jeg ville finne på noe som var som et merkenavn, men fortsatt bare mitt. Jeg tok da forbokstaven i navnene til familen og fikk:
Aud
Johan
Arild
Magnus
Isak
AJAMI

Navnebåndene lager jeg på LabelsandRibbon.se 
De er rimelige og leverer raskt!  

No comments: