Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Friday, July 27, 2007

Jeg har blitt "tatt" ~ I've been "tagged"


Jeg har blitt 'tatt' av flere gode stempel/blogg-venner i det siste! :o) De syntes jeg var verdig å få bruke taggen Rockin' Girl Blogger; Chruss, Inge, Anita. Tusen takk for det! :o)

Nå er det min tur til å velge 4 og 'tagge'. Det er ikke lett, det er jo så mange herlige, flinke jenter der ute, som lager de nydeligste kort og kreasjoner, som inspirerer meg utrolig mye. Jeg valgte MaritO, Lene, Beata Ewa, Åshild. Jeg er ofte innom disse flotte jentene sine blogger, men er ikke så flink til å legge igjen kommentarer...

Y Y Y

I've been 'tagged' by several great stamping/blog friends lately! :o) They thought I was worthy of the Rockin' Girl Blogger tag; Chruss, Inge, Anita. Thanks a bunch! :o)

Now it's my turn to choose 4 to 'tag'. It's not easy to choose, there are so many wonderful, clever girls that make the most beautiful cards and creations, they all inspire me so much. I chose MaritO, Lene, Beata Ewa, Åshild. I often visit the blogs of these great girls, but I'm not too good at leaving comments...

No comments: