Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Wednesday, August 08, 2007

On the Road Again...

I morgen kjører vi til Danmark, og skal være der litt over ei uke! Vi tar ferje fra og til Oslo. Håper vi får fint vær, ungene skal blant annet få boltre seg i fornøyelsespark: Djurs Sommerland.
Dere får ha det bra til vi 'sees' igjen den 19. !
Y Y Y
Tomorrow we'll drive to Denmark, we'll stay for about a week! We'll take a ferryboat from Oslo. I hope the weather will be nice, the kids are going to have lots of fun at an amusement park: Djurs Sommerland.
You all take care now, 'see' you on the 19th!

9 comments:

Anonymous said...

God tur!

Rika said...

Have a good trip!

Inge Groot said...

Have fun!
Hugs, Inge;o)

Unni said...

Heia...

Mye fint du lager...og god tur :D

Du har forresten blitt tatt...les mer på sia mi..

Klem fra Unni

Gry said...

Håper dere har hatt det fint i Danmark :o) Og hatt bedre vær enn vi hadde de 2 ukene vi var der *sukk*...
Ta en titt i bloggen min - jeg har "tagget" deg ;o)

Klem Gry

Unknown said...

Hei Aud Velkommen heim igjen!
Håper du har hatt en fin tur!

Eg har forresten gitt deg Nice Matters prisen, den går til hyggelige folk!! *klem* ....Stikk innom bloggen min for å lese meir...

HegeT said...

Hei Aud.
Jeg har "tatt" deg...
Sjekk bloggen min...

Klem HegeT

Beata Ewa said...

Håper turen var fin og dere er vel hjemme igjen :-)

Jeg har gitt deg "nice matter award" prisen jeg også :-) Du fortjener det!!
Klem fra Beata

Louise said...

Jeg håper at dere har kost dere og hatt fint vær:-) Det er ikke helt det samme å gå i parker i øs pøs.

Masse flotte kort i bloggen din:-)