Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Tuesday, September 25, 2007

Tibake på jobb ~ Back to work



Etter å ha vært hjemmeværende i 4 år med små barn, begynte jeg på jobben min igjen i går. Heldigvis får jeg en rolig (lugn) start hvor jeg kan bli kjent med nye rutiner og mennesker. Det blir nok litt mindre tid til kortlaging, men jeg skal ikke ha full stilling, 70%, så noen fridager blir det. ;o)

Her har jeg laget en enkel ATC med det søte hundestemplet fra Papirgleder, laget en liten tag og skrev 'venn' på den.
Ande-kortet er laget av rester, det flyter så mange papirbiter og greier rundt, så denne gangen tok jeg bare og satte sammen noe av det jeg fant... Anda er fra Penny Black, tekststemplet er fra Kreativ Hobby.
Y Y Y
Yesterday I went back to work, after staying home with my kids for 4 years. I'm glad that I get a smooth start with time to get to know all the new routines and people. I'll get less time now for cardmaking, but I will not work full time, 70%, so there will be days off work. ;o)
I've made a simple ATC of a cute dog stamp by Papirgleder, the sentiment on the stamp says 'Relax and enjoy life!' I made a tiny tag and wrote 'friend' (venn) on it.
The duck card is made from scraps, there's so much stuff and scraps lying around here, this time I just grabbed something and put this card together... The duck image is by Penny Black and the sentiment (klem=hug) is by Kreativ Hobby.

17 comments:

Anonymous said...

Ah, det kommer att går bra för dej - det tar ett tag innan man är inne i rutinerna men sen går det bra- Värre för den kraken som ska lämna gutterne misstänker jag ;-D

Unknown said...

Så kjekt å begynne i jobb igjen vil eg tru. Eg var også heime i 4 år med mine barn, og begytne i jobb igjen i januar i år...HERLIG!! Akkurat som deg så har eg deltidsstiling, så litt til overs for hobbyen min har eg heldigvis. Ykke til i allefall! *klem*
Flott kort og ATC du har laga. Herlige farger på Andekortet.

(PS: du må gjerne legge ut oppskrift på korleis du lager tag`er...Var innom den bloggen du nemnte men fant ingenting der...)

klem,
Jorunn

Anonymous said...

Det kommer gå jättebra för dig. Man känner sig nog lite vilsen i början men så rullar det på.
Tjusiga alster har du skapat också.
Kram o ha det gott

louisevbg said...

Lycka till, det tar en tag att komma in i rutinerna igen, men du är snart där :)Kramiz!

Moon Hulsman said...

Love your blog your cards are beauty s
hugs moon

Anita Hagen said...

Men du verden så herlig og sjarmerende hundestempel, og jeg må si du har "tatt godt vare på vov'en". Herlig, både ACT'en og kortet.

Klem Anita

Vintage Papers said...

love both your projects! I am glad you are not working full time - it is so hard to do with little ones...plus you can still have some time to yourself! :)

Tiets said...

I am glad you don't work fulltime... otherwise we have to miss all the great cards and ideas!

Anonymous said...

Oj, vilken omställning efter 4 år hemma! Vad skönt att du bara jobbar 70%! Idag kom mina underbara stämplar från dig! Tack gulliga du för den supersnabba leveransen! Härligt kort du gjort!
Kram/Klem

Kortmanitove said...

Du får ha lykke til ut i arbeidslivet igjen!!!
Jeg er selv hjemme på det fjerde året, men skal prøve meg på ut-av-huset-jobb igjen til neste sommer... nå er jeg dagmamma da.
Koselige kort du hadde laget, deilige glade farger på klem-kortet, de likte jeg godt.
Tove

Elisabeth said...

Hei hei Aud;)
Så fint kort og ATC du har laget. Den vovsen var jo bare nønne da..
Jeg likte stavingen din i bloggen min hi hi *knovoluttene* hihi
Blir litt godt å begynne på jobb igjen også tenker jeg..
Håper du fortsatt får tid til å lage litt kort også.. kanskje du må bruke litt natte timer som meg hihi..
Ha en fin kveld
klem fra Elisabeth

Anonymous said...

Vilken jättefin hundkort.

Marit said...

Så flott har jeg aldri sett labradoren ha blitt fargelagt tidligere

Lykke til med jobb igjen .

Anonymous said...

Hej Aud! Oj, det gick fort med det paketet! Kul att det kom innan helgen om du nu får tid över :-D.
Det var dej så väl unt att få ett litet testpaket! Ha det jättebra - stor klem!

Solveig said...

Flotte kort!
Nydelig fargelagt!

Jeg linker til deg i min blog, den dagen jeg får det til :).

God helg!

Tonje said...

Håper det går bra med deg på jobben. Regner med at det både er ekstremt slitsomt i en overgangsfase men at det også er deilig å få litt voksenkontakt igjen! God helg

Natural and Homemade said...

Hi Aud,

I hope you had a nice start at your new job and I also hope you still have time to cardmaking. I'm a big fan of your designs :)

Elisa