Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Wednesday, January 16, 2008

Fikk en utfordring....

Jeg fikk en utfordring fra LillBlomman. {Tusen takk!} ♥
Skal skrive 7 sannheter om meg selv, og så utfordre 7 nye personer.

Slik lød utmaningen:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.

Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat.

Her er noen ord om meg:

1. Jeg kommer meg aldri tidlig i seng, sjelden at jeg går og legger meg før kl. ett om natta. Men det går greit å stå opp tidlig neste dag, trenger ikke mye søvn.
2. Jeg elsker sjokolade!
3. Jeg er livredd for edderkopper, araknofobi heter det vel. Har kommet så langt i min bearbeidelse av angsten at jeg klarer å slå ihjel krypene. Før ble jeg paralysert av skrekk, og klarte bare å rope på mamma, slik at hun kunne komme å ta seg av 'problemet'.
4. Jeg liker ikke å gå på ski. Skal liksom være født med ski på beina når en er norsk - ikke denne jenta, nei! Nedoverbakker er skumle...
5. Jeg var ganske sporty i mine yngre dager. Drev på med friidrett, håndball og volleyball. Ble ganske flink i volleyball, laget vårt spilte i 2. divisjon. Det var et fint miljø å være med i.
6. Jeg drømmer om å åpne en hobbybutikk her i byen, en stempel og scrap butikk. Men jeg må nok vinne i Lotto først... ;o)
7. Jeg er selvlært på data'n. Har aldri hatt noe kurs eller skolegang i slikt noe. Lærer noe nytt nesten hver dag - gøy!

OK. Så til de som skal utfordres:
  • Anita

  • Chruss

  • Elin

  • Åshild

  • Lillemor

  • Lene

  • HegeT
  • No comments: