Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Saturday, November 15, 2008

Mer post! ~ More mail!

Jeg blir så glad og rørt når jeg får sånne nydelige overraskelser i posten! I dag kom dette herlige kortet med gode ønsker inni fra Hanne (limogglitter) Tusen takk, snille Hanne!♥
Nå er det jo ikke så galt at jeg ikke kan lage kort selv for å poste i bloggen min, for jeg har jo fått så masse lekkert fra mine venner som jeg kan vise frem!
♦ ♦ ♦
I get so happy and touched when I receive such lovely surprises in my mailbox! Today I got this wonderful card from Hanne (limogglitter) Thank you so much dear Hanne!♥
Now it's not so bad that I'm unable to create cards to post in my blog, I get all these gorgeous cards from my friends to show!


Jeg var på sykehuset for kontroll av armen i går. Bruddet ser bra ut, det ligger som det skal, og jeg fikk lagt på mer gips på armen, så nå er den skikkelig svær og tung... Jeg har fortsatt smerter, ikke så mye som i starten, heldigvis, men jeg kan enda ikke bruke høyre arm til noen ting. Mannen min har nok fått seg endel a-ha opplevelser i uka som har gått, ting som før bare på mystisk vis har "gjort seg selv", må han nå lære seg å utføre...
♦ ♦ ♦
Yesterday I went to the hospital for a check up on my arm. The fracture looks OK, in place, and they put some more plaster on the arm, so now it's huge and really heavy... It's still painful, but not as much as in the beginning of this ordeal, I can't do anything with my right arm yet. My hubby have had some a-ha moments this past week, all the things that mysteriously just happened in the house, he must now learn how to do them...



This is my right arm - perhaps I should try to stamp on the cast, some swirls - or snowflakes...?

10 comments:

Desirée said...

Stakkars liten! Ja synes du må pynte den litt opp, eller du skulle jo spurt om du kunne få en råssa en ;) Utrolig flotte kort til en flott jente, vel fortjent!

Håper de smertene gir seg snart, men godt det er bedre iallefall.

Klem fra Desiree

Heidi said...

Måtte le litt av de aha opplevelsene til din mann jeg Aud. Sånn sett skulle kanskje mange av oss hatt gips noen uker :o)
Stor gips du hadde fått da - kanskje du skulle stemplet noen motiver på den tjiihiii!!!!
Ønsker deg iallefall god bedring. Savner kreasjonenen dine

Stor klem fra
Heidi

reflections:0) said...

Sorry about the arm... When I had a cast on a few years ago my D.H. air brushed on it for me and the art work that he did was awesome... I say go for the stamping and have fun...:0) I hope that it is better soon...

reflections:0)

Anonymous said...

Stackars dig - otur och hemskt jobbigt kan jag förstå när man inte kan pyssla.
Krya på dig och hoppas att det läker fort och bra nu.
*Kram*

louisevbg said...

Nej men oj detta har jag missat. Hoppas du blir av med smärtan snart. Kramiz

Evy-Kristin said...

Tusen takk for all inspirasjon du deler med oss andre :o)
Det ligger en liten award og venter på deg i bloggen min!

Ha en fin dag - og god bedring!

Catharina Norberg Skjørvold said...

Har ikke laget kort til deg, men jeg syns bloggen din fortjener en award :) Den ligger i bloggen min :)

God bedring!

Yvonne said...

Uff da Aud, ønsker deg riktig god bedring.
Takk for all inspirasjonene du gir. Kjemelekker blogg du har her.

Klem fra Yvonne

Ineke said...

auch..... hope you'll be better soon !

Sue McGettigan said...

Ouch Aud! So sorry your arm is hurting, stamped swirls sound just perfect for your cast :) LOL at your hubby finding out just how much that right hand of yours achieves around the house!