Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Sunday, December 28, 2008

I postkassa mi ~ In my mail box

... og awarder ~ ... and awards


Jeg har vært så heldig og fått disse vakre julekortene fra gode stempel-venner!
Tusen takk snille dere! Jeg ble så glad for å få disse i posten!♥

Jeg er også så heldig å få tildelt awarder fra mange snille blogg-venner! Blir kjempeglad for dem også, men har ikke hatt kapasitet til å bringe dem videre. Beklager det! Vil her og nå si tusen takk♥ til alle dere som har gitt slike til meg, ingen nevnt - ingen glemt!

* * * * *

I have been so very lucky to get these gorgeous cards from some of my good stamping-friends!
Thank you so much! I was so happy to get these in my mail!♥

I'm also very lucky to get awards from many kind bloggin' friends! I'm really happy about all of them, but haven't been able to find time to pass them on. Sorry about that! I'd like to say thank you♥ to all of you that gave me an award!










5 comments:

Hege-Annie Simonsen said...

Så mange kjempeflotte julekort du har fått! Det er noe eget ved å få noe sm er håndlaget, fra venner og folk man kjenner. :o)

Jeg håper du har hatt det fint denne jula og at du koser deg resten av dagene dette året har å by på. :o)

Klem, Hege

Nyten said...

Hei:-)
Syns du lagar utrulig mykje fint, derfor ligg det noko i bloggen min til deg!!

linda

Tammi said...

What a beautiful assortment of cards you've received!
Hugs, Tammi

Marianne said...

Wow, så mye lekkert du har fått!!

Håper du har en koselig jul og romjul:)
Riktig GODT NYTT ÅR fra meg!

Klemmer fra Marianne:)

Inger Marie said...

Så mange nydelige kort du har fått Aud :)
Ønsker deg en fin feiring av det nye året og så ønsker jeg deg et kreativt og godt nytt år
God klem