Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Thursday, January 05, 2012

Min salgsblogg ~ My Sales Blog




Jeg har laget meg en salgsblogg.
Har lagt ut noen luer i dag...

I've made myself a sales blog.
Uploaded some hats today...



3 comments:

nessy said...

gorgeous hats ~happy new year!
vanessa xx

Irene said...

Så fine luer du har laget! Flott at du bruker fuske-dusker. Tror ikke jeg ville ha brukt med ekte pels.

Godt nytt år til deg!

Siri said...

For noen herlige luer! I dag har jeg tenkt å prøve meg på en slik brødkurv du har laget veileidning til. Spennende å se om jeg får det til. Hilsen Siri:-)