Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Tuesday, June 17, 2008

Jeg vant blogcandy! ~ I won blogcandy!

Jeg var så heldig å bli trukket som vinner av dette supre stemplet hos Lisbet i Scrapmagasinet!
Hun lager masse herlige stempler, gleder meg til å bruke dette!
Tusen takk Lisbet!
Y Y Y
I was so very lucky to win this wonderful stamp over at Lisbet's in
Scrapmagasinet!
She makes lots of great stamps, I look forward to use this one!
Thank you so much Lisbet!
(She takes international orders too!)

6 comments:

Anonymous said...

Stort grattis!! Vilken underbart härlig stämpel! =D
kram Petra

Anonymous said...

Grattis till vinsten!

Inger Marie said...

Så heldig du er Aud :)
Gratulera!!
Gleder meg til å se deg bruke det på et kort

Ha en fin kveld

Klem

Desirée said...

åååå så heldig du var! Grattis! Kunne selv tenkt meg det :)

elin said...

Grattis med flott premie - så heldig du var.

Caro's Kaartjes said...

Lucky you!
Congratulations!!