Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Wednesday, March 21, 2012

Shopping

I dag fikk jeg nydelige stoffer i posten, fant denne flotte butikken
Jean Marie's Fabrics på Etsy. De har nydelige stoffer og utrolig bra service!

Today I got some beautiful fabrics in the mail, I found this great shop
Jean Marie's Fabrics at Etsy. They got wonderful fabrics and super service!


2 comments:

RyumQuilt said...

Nydelige stoffer. Jeg handler også en del på etsy. Selv med frakt (som ofte er mer enn selve stoffet) blir det billigere enn ifra norske nettbutikker.
Gleder meg til å se hva du skal bruke dem til.

Ha en super dag.

bevaremegvel said...

Hei!
Veldig fin blogg du har!
Du er utrolig produktiv og kreativ - en ganske så fin kombinasjon :)

Jeg har vært innom bloggen din tidligere også, men nå har jeg lagt meg til som følger, og gleder meg til enda mer inspirasjon fra deg ;)

Titt gjerne innom meg også ;)

Ha en riktig god og kreativ påske!