Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Saturday, October 21, 2006

Sorry!

Jeg var nok litt vel langt opp i skyene da jeg skrev det forrige innlegget her...
Jeg må selvsagt takke dere allesammen som bruker stemplene mine og lager nydelige kort!
Det er den aller beste reklamen, det!
Tusen takk også for at dere lar meg få lov til å bruke bildene i galleriet mitt! :-D

~*~*~

I guess I was way up on cloud nine when I made my previous post here...
Of course I have to thank all of you who use my stamp designs to make beautiful cards!
That's the best promotion of all!
Thank you so much for letting me put the pictures in my gallery too! :-D

1 comment:

Godelieve said...

No worries Aud, your stamps are a treat!! Love using them :)