Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Wednesday, April 20, 2011

Nytt smykke! ~ A New Necklace!

Har kjøpt meg et smykke spesiallaget til meg, med navnene til guttene mine og deres far på. Liker disse personlige smykkene godt, og ble så glad da jeg fant internettbutikken Stamped Under the Moon.

I've purchased a necklace custom made for me, with the names of my sons and their father. I really like these personalized necklaces a lot, so I was very happy when I found this online shop, Stamped Under the Moon.


♥ ♥ ♥



6 comments:

Kortmanitove said...

Så utrolig koselig det var, nå kan du bære med deg dine kjære rundt halsen hver dag :)
Tove

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings said...

Aud this is soooo pretty!!

Neverluren hus og hjem said...

For et utrolig vakkert og personlig smykke :-)
Må jammen ta meg en tur innom den nettsia :-)

God påske!
Klem fra Rita

Anne på landet said...

Ååå, det var utrolig skjønt smykke og budskap!

Finfin påske ønskes deg videre:)
Klem,klem.

Hege LH said...

Så fint smykke! :-)

Desirée said...

Så flott det ble! Jeg har også planer om en dag å bestille meg noe derfra, det er så mange fine så det blir valgets kval :)

Vel overstått påske, håpe du og dine har hatt det fint!

Klem fra Desiree