Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Tuesday, July 18, 2006

Lenge siden jeg postet nå...



Det er travle dager...

Pappa døde i begynnelsen av juli, og vi har vært nordafor i begravelse (i Brønnøysund). Han hadde vært syk lenge, bodde på sykehjem og hadde det ikke bra. Det var godt han fikk slippe å ha det vondt lengre.

Etter det reiste vi videre nordover til Engavågen i Meløy for å besøke mamma. Det regnet så og si hele tiden, i bøtter og spann - bortsett fra været var det jo koselig å være der...

Jeg vant forresten 3. premien med det kortet jeg sendte inn til 100 Proof Press, har ennå ikke valgt meg ut de stemplene jeg vil ha i butikken deres, har $50 å bruke opp! :-D

Legger ved bilde av guttene tatt på verandaen i slutten av juni.

1 comment:

Godelieve said...

I know things have been rather sad lately for you, loosing your dad, but these 3 handsome boys must bring a lot of joy in your life...