I love the stamps I got from Susana. Many have stopped by her shop after seeing the stamps used on cards in my blog, and that's great!
Susana er en veldig hyggelig dame å handle hos, så vennlig og snill. Hun spurte meg om jeg kunne gjøre henne en liten tjeneste, å gi litt praktisk informasjon om hennes butikk.
Når man bestiller hos Susana, så opererer hun med faktiske portoutgifter. Det betyr at hun veier de tingene man har bestilt, og finner så ut hva det koster å sende, og legger portoen til summen. Det blir ikke store potoutgifter når det gjøres slik, så man vil få en hyggelig shoppe-opplevese hos henne.
Det er bare en ting å merke seg, hvis man bare går på "vindus shopping", legger varer i handlekurven kun for å sjekke hvor mye det vil bli i porto, for så å forlate handlekurven uten å ha til hensikt å komme tilbake for å sjekke ut og sende bestillingen, vil det medføre at "butikkhyllene" blir tømt for varer, og det ser ut som om de er utsolgt, når de egentlig bare ligger i handlekurver som ingen "eier".
Susana må vente i to dager før hun kan tilbakeføre varene fra disse handlekurvene til sitt sortiment, dette for å gi kunden en sjanse til å komme tilbake for å avslutte handelen med sin handlekurv...
I mellomtiden kan hun da ha mistet kunder som har vært innom og tittet etter varer som ser ut til å være utsolgt, uten egentlig å være det. Derfor, VÆR SÅ SNILL - send en e-mail FØRST til Susana med en liste over de varene du ønsker å bestille, hun vil da svare deg med info om porto. Om dere vil gjøre dette i stedet for å legge ting i handlekurver, så vil det hjelpe henne masse! Tusen takk på forhånd!
E-mail adressen hennes er:
susana@susanascustomartandcarddesign.com
Hun er veldig glad i sine internasjonale venner, og ønsker at vi skal få en fin handletur hos henne!!! ☺
PS:
Men om du har bestemt deg for å handle uansett porto, så er det bare å gå rett inn i butikken og sende inn ordren uten å maile henne først, du vil uansett få refundert en del av portoen (hvis ikke pakken din blir for tung, da) på din PayPal konto.
♥ ♥ ♥
Susana is such a nice lady to do business with, so friendly and kind. She asked me a small favor, to give some information about her shop.
Når man bestiller hos Susana, så opererer hun med faktiske portoutgifter. Det betyr at hun veier de tingene man har bestilt, og finner så ut hva det koster å sende, og legger portoen til summen. Det blir ikke store potoutgifter når det gjøres slik, så man vil få en hyggelig shoppe-opplevese hos henne.
Det er bare en ting å merke seg, hvis man bare går på "vindus shopping", legger varer i handlekurven kun for å sjekke hvor mye det vil bli i porto, for så å forlate handlekurven uten å ha til hensikt å komme tilbake for å sjekke ut og sende bestillingen, vil det medføre at "butikkhyllene" blir tømt for varer, og det ser ut som om de er utsolgt, når de egentlig bare ligger i handlekurver som ingen "eier".
Susana må vente i to dager før hun kan tilbakeføre varene fra disse handlekurvene til sitt sortiment, dette for å gi kunden en sjanse til å komme tilbake for å avslutte handelen med sin handlekurv...
I mellomtiden kan hun da ha mistet kunder som har vært innom og tittet etter varer som ser ut til å være utsolgt, uten egentlig å være det. Derfor, VÆR SÅ SNILL - send en e-mail FØRST til Susana med en liste over de varene du ønsker å bestille, hun vil da svare deg med info om porto. Om dere vil gjøre dette i stedet for å legge ting i handlekurver, så vil det hjelpe henne masse! Tusen takk på forhånd!
E-mail adressen hennes er:
susana@
Hun er veldig glad i sine internasjonale venner, og ønsker at vi skal få en fin handletur hos henne!!! ☺
PS:
Men om du har bestemt deg for å handle uansett porto, så er det bare å gå rett inn i butikken og sende inn ordren uten å maile henne først, du vil uansett få refundert en del av portoen (hvis ikke pakken din blir for tung, da) på din PayPal konto.
♥ ♥ ♥
Susana is such a nice lady to do business with, so friendly and kind. She asked me a small favor, to give some information about her shop.
When you place an order with Susana, she charges actual postage. That means she will check how much your ordered items weigh, and see how much it'll cost to send, then add the shipping to your order. The shipping is very reasonable, so you will be very happy to shop at her store.
Only one thing to note, if you just go "window shopping", do NOT use the cart in order to find out how much shipping will be, - it will be inaccurate. PLEASE send an e-mail FIRST to her with a list of the items that you'd like to order, she will then get back to you with the actual shipping cost. This will help her a lot, thank you so much in advance!
Her e-mail address is: susana@
She loves her international friends and wants to make the experience a great one!!! ☺
PS:
If you are going to order and don't care to know the shipping in advance, just go to her site and place your order without e-mailing her first. You will get a refund on your PayPal account for the excess shipping IF applicable.
6 comments:
Takk for tips om å sende e-mail først:=) Har handlet flere gang hos Susana, og det er den eneste nettbutikken jeg har opplevd har tilbakeført penger pga for mye betalt porto;=) Kjempeservice hos denne damen!
So fine blog you have!
Aud thank you for the link i just ordered four stamps.. Crafty Hugs Tina
Enig med deg! Disse stemplene er super-søte!!
Takk for en kjempeflott forklaring:-) Skal ikke se borti fra at det blir en liten bestilling fra meg:-)
Ha super flott dag, Aud
Klem,Lene
Flott at du formidlet tipset! Jg har handlet hos henne -etter å ha sett du brykt hennes nydelige stempler. Og hun yter utrolig bra service!!
Anna G.E
Du gör så fina kort, tack för att jag får kika in hos dig!
Post a Comment