Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Wednesday, January 26, 2011

Merkelapper ~ Tags


I dag kom merkelappene mine i posten! Synes det er litt gøy å kunne sette navnet sitt på det man lager, og dette ble min versjon. Kan brette lappen og sy fast i en søm eller brette rundt en kant, eller klippe den i to og sy fast rett på - og da får jeg jo to ut av én! :o)

Kjøpte dem på
logo

Got my tags in the mail today! Think it's a bit fun to put my name on the stuff I make, so here's how mine turned out.

5 comments:

2ne said...

Koselige lapper :-)
Mye fint på bloggen din.

Kortmanitove said...

Har kikket på de lappene jeg også.. er jo fine til kortlaging også vøttø!
Litt gøy å sette navnet sitt på det en lager, spesielt hvis det skal gis bort.
Har begynt å sy litt på kortene mine jeg da, så da er symaskina i alle fall fremme... det er jo en start... :)
Tove

T's Creations said...

Så fine dine ble. :) Jeg har også bestilt navnebånd derfra og venter spent. :)

Trine said...

Hei!
Så artig at du syr også da! Det er gøy å gjøre litt forskjellige ting. Det blir spennende å se hva som dukker opp her etterhvert! :)

Anonymous said...

Herlige kjøkkenkluter.
Sånne merkelapper har jeg også bestilt en gang. Dvs ;jeg sendte visst aldri bestillingen ;)
Men jeg har noen det står HOME MADE på....Kjekkere med navnet sitt :)

Godnattklem fra Ingunn :)