Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Friday, January 14, 2011

Shopping

Har ikke kommet i gang med å sy ting ennå, men sofaen roper etter nye puter, de julerøde bør pakkes vekk snarest!

Inntil jeg får ryddet i ting og tang og tatt frem symaskina, så surfer jeg mye på nett etter inspirasjon, tips og ting å shoppe. :o)
I dag kom det en pakke fra Tamo, bestilte 3 herlige stoffer på onsdag, og her er de - super-rask service!
Ikke nok med det, disse ↓ to freebee'ene ↓ fulgte med! Ble så glad og overrasket!

Tusen takk Tamo, vil komme tilbake til dere, så masse lekkert å velge i.
Nå må jeg snart komme igang med sying her, blir så inspirert av sånne gode opplevelser!


Har funnet frem et par-tre ting jeg har laget for noen år tilbake, skal ta bilder og legge ut, så blir det nå litt liv igjen her på bloggen min...

Ha ei riktig god helg allesammen!

4 comments:

Kortmanitove said...

Skal bli gøy å se hva du får til med symaskina! Blir jo veldig oppslukt av denne kort/stempelhobbyen, men jeg savner noen ganger å ta frem et enkelt hekle eller strikketøy, så man skal kanskje passe på å få gjort litt forskjellig så man ikke går lei...
Du får legge ut kreasjonene dine da, til inspirasjon for oss andre!
Tove

HegeT said...

Ååå, så morro med nye stoffer...
Ingenting som trigger kreativiteten som det...
Du fpr forte deg å rydde, så symaskina kan inntas....

fredagsklem
HegeT

Petra/Paradise said...

vilka härliga tyger!
Ser fram emot dina kommande alster!!

Trevlig helg!
kram Petra

Hege LH said...

Så gøy at du har lyst til å sy igjen! :-) Jeg holder på å hekle et skjerf, og har lyst til å både strikke og sy, får se hva jeg kommer først i gang med... kanskje noe babyrelatert. Dvs. først er det dåpsplanlegging, både invitasjoner/kort, bordkort og borddekking skal på plass. Stadig noe nytt å tenke på... :-) Jeg lager en link til bloggen din fra min.