Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Thursday, April 14, 2011

Shopping!


Tok meg en tur på Stoff & Stil idag, fant endel stoffer som jeg tror jeg skal sy noen vesker av.

I went to Stoff & Stil today and found som fabric that I think I'll sew some bags from.



6 comments:

Heidi said...

Åååå så mye lekre stoffer. Gleder meg til å se hva du skal trylle fram med disse :)

Klem klem

Anita Tørmoen said...

Der var det mange fine stoffer:)

Sue said...

Hi Aud
gorgeous material luv the pink flower & stripes, sue,x

Ingunn said...

Dette blir det nok mye fint av!
Gleder meg til å se hva du syr!

Anne på landet said...

Hei :)
Så masse fint du har laget!!
Og så så gøyt med litt tøffe gutte ting.
Jenter er så mye lettere å lage til mend du har jammen klart det til gutt også!

Fin helg ønskes deg!
Klem, klem.

Helena Silva said...

Tudo muito lindo!!!
Beijos
Lena