Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Friday, April 08, 2011

Toalettmappe til gutt ~ Pouch for a Boy

I dag har jeg sydd en toalettmappe til eldste gutten, Magnus. Jeg har liten trening i å sy glidelås, så det er ikke bare bare å sette i gang... Må nok øve mer på dette, ja, men gutten ble fornøyd, og han har den med på ishockey turnering til Lillehammer i helga. Det kule tegneserie stoffet har jeg kjøpt på Tamo.no


Today I made a pouch for my eldest son, Magnus. I'm pretty inexperienced in sewing zippers, so it takes a bit of "work with my head" just to get started... I have to practice more, but the boy was happy with it, and he uses it on his trip to an ice hockey tournament this weekend. I got the cool cartoon fabric at Tamo.no


11 comments:

Sue said...

Hi Aud
fabulous creations here, luv the snazzy bread bag, fab pencil case, i cant sew, my machine hates me! lol, sue,x

Unknown said...

This is brilliant!!! You are so clever!
Hugs
Kim
x

Neverluren hus og hjem said...

Tøff toalettmappe ja :-) Artig for gutten din å ha en som ingen andre har :-)
God helg!
Klem fra Rita

Heidi said...
This comment has been removed by the author.
Heidi said...

Å denne var jo bare utrolig stilig Aud! Det stoffet var utrolig kult! Du er en mester på symaskinen

Klem klem

Vivi said...

Hei Aud! - Vivi her,- (søskenbarn...) åh.. blir målløs!!
Synd at slike kreative ferdigheter er genetisk.. skulle gjerne skapt vakre kule ting jeg også... MEN... det får bli en annen dag! :) Kjempefin blogg!- Jeg kommer tilbake:) Vivi

Vivi said...

Vivi igjen... mente: synd at å være så kreativ IKKE er genetisk ! :) --
For da kunne det jo hende at også jeg kunne skapt noe:)--- TROR jo at jeg har evner til å lage det meste da...kjøper inn utstyr og skal LAGE noe.. MEN... så er jeg utålmodig, rastløs.. og så blir det liksom ikke sånn som jeg har tenkt i hodet mitt... - så jeg har nok gitt opp å være kunstnerisk :)

Ingunn said...

Tøff!
Tar du imot bestilling på sånne?
(i så fall stiller jeg meg i kø...junior skulle hatt seg ny toalettmappe (Ole Brum er ikke kult når du er 9...), og denne så ikke så stor ut.)
Ha en kreativ uke!

Timotei said...

Så stilig denne var! Du kan da sy glidelås du!

Anita Tørmoen said...

Så flott toalettmappe til gutt:)

Anonymous said...

Syns den ble veldig fin! Men det går lettere med øvelse, så bare hiv deg over nye glidelåser.
(På Stoff og Stil (de har salg på internett) kan du kjøpe glidelåser til 9.90 stykk Det er jo ganske mye billigere enn i vanlig syutstyrsbutikk.)