Welcome! ~ Velkommen!
Here, in my little corner of bloglandia, is my blog about my crafts. Until recentley I've blogged about my card making. Now, in 2011, I'll try to do different things also, such as sewing (patchwork), knitting, crochet, baking, along with some card making...
. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Aud

Thursday, March 31, 2011

Vinneren! ~ The Winner!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!
Da har jeg trukket vinneren av brødkurven og kluten, brukte random.org. Det var to stykker med to kommentarer, de slo jeg sammen til en hver, derfor ble det å trekke en blant 22.
Vinneren ble den som skrev siste kommentaren, nemlig Hege LH!
Så gøy at det ble Hege, hun som lærte meg for 10 - 11 år siden hvordan man syr lappeteknikk og hvordan man quilter. Gratulerer til deg, Hege, da kommer det pakke i posten snart!

Thanks a lot for all the nice comments!
I used random.org to pick a winner, there were two persons with two comments, I counted them as one comment each, then there were 22 people to choose from. The number drawn was 22, the last one to write a comment: Hege LH!
How fun to see Hege win, she was the one who taught me about patchwork and quilting 10 - 11 years ago. Congrats, Hege, you'll soon get a package in the mail!

4 comments:

Hege LH said...

Oj, tusen takk, Aud. Nå ble jeg hoppende glad! :-)

Kort og Søm said...

Gratulerer til heldig vinner! :O)

Klem Fredrikke

Anita Tørmoen said...

Gratulerer:)

Kort og Søm said...

Jeg gjør som deg...har byttet tilbake til den gamle!
Så får jeg også heller bytte når vi må...*ler*...

God helg til deg også,
klem Fredrikke